TechSoupTR
Arama
Birlikte
Destek Noktası
Video Köşesi
Facebook Twitter Linkedin Instagram Youtube

Kamu Araştırmaları Vakfı Ekip Arkadaşı Arıyor

Güncelleme Tarihi 24.04.2019

Ankara'da faaliyet yürüten Kamu Araştırmaları Vakfı, proje bazlı çalışacak ve yürütülecek ilgili projenin koordinasyonundan sorumlu olacak proje koordinatörü ve proje asistanı arıyor.

İlana başvurmak isteyenler 15 Mayıs 2019 tarihine kadar onuraltinkuplu@gmail.com adresine e-posta bölümüne başvurulan pozisyonu yazarak CV iletebilirler. 

Proje Koordinatörleri 

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin Sosyal Bilimler, Siyasal Bilimler, İktisadi ve İdari Bilimler ve/veya Mühendislik fakültelerinden mezun,
  • Proje yönetimi ve proje döngüsü mantığına hakim bir şekilde; AB, Birleşmiş Milletler, Bakanlıklar, Tübitak, Kalkınma Ajansları gibi kurumlar tarafından sağlanan hibe programlarına kabul edilmiş proje yönetim deneyimi olan,
  • Sivil Toplum örgütleri, kamu ya da özel sektörde en az 5 yıl Proje hazırlama, yazma ve yönetme deneyimli,
  • İyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip,
  • Organizasyon, iletişim ve koordinasyon becerileri kuvvetli,
  • Seyahat engeli olmayan
  • Microsoft Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen,
  • Takım çalışmasına yatkın,

İş Tanımı

  • Sorumlu olduğu projenin operasyon ve genel yönetiminden sorumlu olacak,
  • Yürütülecek proje kapsamında saha ve/veya ofiste ihtiyaç duyulacak tüm planlama, geliştirme ve uygulama aşamalarının sorumluluğunu üstlenecek
  • Proje paydaşlarının iletişimi ve sorumlu oldukları alanların takibini yapacak,
  • Projenin iletişim, finans, lojistik, satın alma ve insan kaynakları süreçlerine uygun olarak yönetilmesi için gerekli planlamaları ve takibini yapacak,
  • Projeye ait sözleşme yönetimi, raporlama ve dökümantasyon işlerini yürütecek,
  • Kendisine bağlı birimlerin faaliyetlerinin kontrol ve koordinasyonunu sağlayacak,
  • Sorumlu olduğu projenin takvime uygun şekilde sürdürülebilirliğini sağlayacak
  • Proje kapsamında panel, eğitim, toplantı organizasyonlarını gerçekleştirecek,
  • Vakfın misyonu ve vizyonu doğrultusunda plan ve programlarla rutin çalışmaları takip edecek,
  • Kurum/kuruluşlarla bağlantılar ve görüşmeler yapacak,
  • Gerekli hallerde Avrupa’daki proje paydaşları ile işbirliği yapacak

Proje Asistanı 

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin Uluslararası İlişkiler, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler veya ilgili bölümlerinden mezun,
  • Ulusal ve Uluslararası Hibe Programları ve Proje Süreçlerinin yazımı ve yönetimi konusunda en az 3 yıl deneyimli (Özellikle AB Projeleri, Kalkınma Ajansı, Bakanlıklar, KOSGEB vb)
  • İyi seviyede İngilizce bilen,
  • MS Office programlarına hakim,
  • Analiz ve raporlama deneyimi olan,
  • Yurt içi seyahat engeli olmayan,

İş Tanımı

  • Ulusal ve Uluslararası proje süreçlerini yürütmek,
  • Yönetimin görevlendirdiği projelerde planlama, araştırma, sunum hazırlama, dosyalama ve raporlama yapmak,
  • Projenin uçtan uca yürütülmesi noktasında ihtiyaç duyulacak tüm alanların yönetiminde aktif yer almak,
  • Proje kapsamında dahil olması gereken toplantı, komite ve görüşmelere katılmak,
  • Projeler için gerçekleştirilecek analiz, eğitim danışmanlık, yurt dışı pazarlama ve alım heyeti gibi organizasyonları yürütmek, koordine etmek,
  • Projelerin tanıtılmasına yönelik olarak işbirliği ve tanıtım çalışmaları gerçekleştirmek, yazışmalarını yapmak,
Paylaş
Bu web sitesi Avrupa Birliğinin maddi desteği ile oluşturulmuştur ve sürdürülmektedir. İçerik tamamıyla Sivil Toplum Geliştirme Merkezi Derneği'nin sorumluluğu altındadır ve Avrupa Birliğinin görüşlerini yansıtmak zorunda değildir.