Ana içeriğe atla
Image
STGM
Share

Proje Asistanı

Sivil Toplum Geliştirme Merkezi Derneği (STGM), AB desteğiyle yürütülen Kaynak Merkezi Projesi ve Örgütlenme Özgürlüğünün İzlenmesi projelerinde görev alacak ekip arkadaşları aramaktadır.

Başvuracak adayların  STGM’nin vizyon, misyon, ilke ve değerleri doğrultusunda çalışmaları beklenmektedir. Adayların, sözlü ve yazılı iletişim becerileri, liderlik özellikleri, ekip çalışmasına yatkınlıkları ve uyumlu çalışma becerileri değerlendirme sürecinde göz önünde bulundurulacaktır. Başvuru yapmak isteyenlerin, STGM’nin vizyon ve misyonunu daha iyi anlayabilmek için STGM Hakkında sayfasını incelemeleri tavsiye edilmektedir.

Başvurular 22 Ocak 2024 Çarşamba günü saat 23.59’a kadar [email protected] adresine e-posta yoluyla iletilecektir. Başvuruda AB formatında özgeçmiş ve en az iki referans içeren 1 sayfalık niyet mektubu gönderilmesi gereklidir. Niyet mektubunda, başvurulan pozisyonun adı açıkça belirtilmelidir. E-postanın konu satırına da ilgili ilanın referans numarasının yazılması zorunludur.

Proje Asistanı

İşe başlama tarihi: Mart 2025

Referans: REF-STGM-PA-2025

Çalışma Türü: Proje Bazlı Tam Zamanlı - 36 ay Süreli Sözleşme, Deneme süresi: 2 ay

Çalışma Yeri ve Konumu: Ankara ofisinde Proje Koordinatörüne bağlı olarak çalışacaktır.

Görev Tanımı:

  • STGM tarafından yürütülen projelerde proje ekibine idari ve teknik destek sağlamak
  • Projelerin dokümantasyon, etkinlik organizasyonu, lojistik gibi faaliyetlerine destek sağlamak, 
  • Projelerin iç ve dış iletişim faaliyetlerine destek olmak,
  • Sivil toplum örgütlerine yönelik hibe duyurularını takip etmek, duyuruların yaygınlaştırılması için Bilgi Merkezi ve iletişim ekibiyle çalışmak, 
  • Toplantıların hazırlık ve uygulama süreçlerine destek olmak, toplantı notlarını hazırlamak, 
  • Ofis yönetimi konusunda üst yönetime destek olmak,
  • Proje bütçesi kapsamındaki satın alımlar, harcamaların ön muhasebesi ve mali raporlama süreçlerinde finans uzmanlarına destek sağlamak konusunda destek olmak, 
  • Personel yönetimi konusunda gerekli idari işlerin yürütülmesine destek olmak,
  • Evrak, arşiv, demirbaş yönetimi gibi idari işleri yürütmek.
  • Toplantı notları, kaynak ve dokümanların (İngilizce-Türkçe-İngilizce) çevirilerini yapmak.

Nitelikler ve deneyim:

  • Üniversitelerin dört yıllık bölümlerinden mezun olmak 
  • Yazılı ve sözlü iletişim kurabilecek düzeyde İngilizce yeterliliğine sahip olmak,
  • Sivil toplum örgütlerinde en az iki yıl profesyonel veya gönüllü çalışmalar yürütmüş olmak,
  • Profesyonel iş deneyimi tercih sebebi olacaktır. 
     
 
İlgili Eğitim