Skip to main content
Image
STGM'den Duyuru
Share

STGM Bilgi Yönetim Sistemi Nasıl Kullanılır?

Neden böyle bir sistem var? STGM’ye bir sene içinde binlerce başvuru geliyor. Titizce çalışarak bunları sınıflandırmaya, talepleri takip etmeye çalışıyoruz ama kendimizden doğan hataları en aza indirmek için bir yazılım üretmemiz gerekti. Bu sayede her başvuruyu takip etmemiz kolaylaşacak, size dönüş süremiz azalacak.

Neden böyle bir sistem var?

STGM’ye bir sene içinde binlerce başvuru geliyor. Titizce çalışarak bunları sınıflandırmaya, talepleri takip etmeye çalışıyoruz ama kendimizden doğan hataları en aza indirmek için bir yazılım üretmemiz gerekti. Bu sayede her başvuruyu takip etmemiz kolaylaşacak, size dönüş süremiz azalacak.

Sisteme nasıl kaydolabilirim?

STGM Bilgi Yönetim Sistemine /tr/uyelik/kayitol bağlantısından kaydolabilirsiniz./tr/uyelik/kayitol adresindeki formu doldurduktan sonra hesabınızı aktive etmek için bir e-posta alacaksınız. Size gelen e-posta’daki bağlantıya tıkladığınızda hesabınız aktive olacak. E-posta size ulaşmadıysa hesabınızın istenmeyen-önemsiz posta klasörünü lütfen kontrol edin.

Desteklere nasıl başvurabilirim?

STGM’nin tüm desteklerine (teknik destek, eğitim, toplantı, kampanya vb.) bu sistem üzerinden başvurabileceksiniz. /tr/uyelik/giris adresinden kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra sizden Profilinizi tamamlamanızı istiyoruz. Profilinizi bir kere doldurduktan sonra bilgilerinizi başvurularınız sırasında tekrar girmek zorunda kalmayacaksınız. İstediğiniz zaman profile girerek bilgilerinizi değiştirebilirsiniz. Profilinizdeki tüm bilgileri eksiksiz olarak girdikten sonra STÖ’lerim kısmındaki STÖ Arama ile üye olduğunuz STÖ’leri seçmenizi isteyeceğiz. Eğer STÖ’lerin bilgisi hatalıysa ilgili STÖ için “Üyesiyim” dedikten sonra “Güncelle” diyerek doğru bilgileri bize gönderebilirsiniz. Üyesi olduğunuz STÖ kayıtlı değilse “Yeni STÖ Ekle” diyerek bilgileri bize gönderebilirsiniz. Yaptığınız değişiklikler veya yeni kayıtlar eğer doğruysa 1-2 mesai günü içinde mutlaka onaylanacaktır. Üye olduğunuz tüm STÖ’leri seçtikten sonra “Başvurularım” bölümüne giderek açık olan tüm çağrıları görebilir, onlara başvurabilirsiniz.

Sorumun cevabı burada yok. Ne yapabilirim?

Sorunuzun cevabı burada yoksa lütfen [email protected] adresine yaşadığınız sorunu detaylı bir biçimde anlatan bir e-posta gönderin. En kısa zamanda size cevap vermeye çalışacağız.

STÖ Veritabanı’nındaki bilgiler nasıl güncellenebilir?

STÖ Veritabanına nasıl yeni kayıt ekleyebilirim?

STÖ Veritabanına yeni bir STÖ bilgisi eklemek için STGM Bilgi Yönetim Sistemine kayıt olmanız gerekiyor.

STÖ Veritabanındaki bilgileri nasıl değiştirebilirim?

STÖ Veritabanındaki bilgileri değiştirebilmek için STGM Bilgi Yönetim Sistemine kayıt olmanız gerekiyor.

Sisteme nasıl kaydolabilirim?

STGM Bilgi Yönetim Sistemine /tr/uyelik/kayitol bağlantısından kaydolabilirsiniz./tr/uyelik/kayitol adresindeki formu doldurduktan sonra hesabınızı aktive etmek için bir e-posta alacaksınız. Size gelen e-posta’daki bağlantıya tıkladığınızda hesabınız aktive olacak. E-posta size ulaşmadıysa hesabınızın istenmeyen-önemsiz posta klasörünü lütfen kontrol edin.

STÖ Veritabanındaki bilgileri nasıl değiştirebilirim?

/tr/uyelik/giris adresinden kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra sizden Profilinizi tamamlamanızı istiyoruz. Profilinizdeki tüm bilgileri eksiksiz olarak girdikten sonra STÖ’lerim kısmındaki STÖ Arama ile üye olduğunuz STÖ’leri seçmenizi isteyeceğiz. Eğer STÖ’lerin bilgisi hatalıysa ilgili STÖ için “Üyesiyim” dedikten sonra “Güncelle” diyerek doğru bilgileri bize gönderebilirsiniz. Üyesi olduğunuz STÖ kayıtlı değilse “Yeni STÖ Ekle” diyerek bilgileri bize gönderebilirsiniz. Yaptığınız değişiklikler veya yeni kayıtlar eğer doğruysa 1-2 mesai günü içinde mutlaka onaylanacaktır.

Sorumun cevabı burada yok. Ne yapabilirim?

Sorunuzun cevabı burada yoksa lütfen [email protected] adresine yaşadığınız sorunu detaylı bir biçimde anlatan bir e-posta gönderin. En kısa zamanda size cevap vermeye çalışacağız.

Share
İlgili Eğitim